reklama

NR SR - Ďakujem

Keď som mala sladkých osemnásť, začala som pracovať ako zdravotná sestra, ktorá vo voľnom čase stíhala popri diskotékach mnoho.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

 Chodievali sme s kamarátkou do ústavu telesne postihnutých čítať knihy mladému mužovi, ktorého úraz pripútal na lôžko a v rukách neudržal ani vlastné sny... Striedavo sme nakúpili ovocie a zašli do domova dôchodcov potešiť a pohladiť. Zavše si nás nepamätali, ale bolo to milé:) Tak nejako sme vnímali láskavosť pred dvadsiatimi šiestimi rokmi.

 Dnes sa píše 11. február 2016 a slušnosť nám všetkým počas mimoriadneho zasadnutia parlamentu uštedrila poriadne zaucho. Hoci som ochotná akceptovať skutočnosť, že si k tomu prizvala aroganciu nahodenú v drahých oblekoch, neviem jej odpustiť ten živý terč, nasadený v prednej línii proti učiteľom a sestrám. Tých pár bezbranných dôchodcov, ktorí ani netušia, čo im to urobili, keď im na krk zavesili "kartičky slobodného vstupu" do NR SR. Tých pár mládežníkov, ktorí napriek všetkej snahe nenachádzali odpoveď na elementárne otázky novinárov, tých pár "komparzistov", ktorí mi pripomenuli môjho syna, keď mal 3 roky a myslel si, že ak si zakryje tváričku, že ho nik nevidí:) Napriek obrazu, ktorý sa nám všetkým včera dopoludnia naskytol, patrí Smeru moje "Ďakujem"!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Ďakujem za verejné očistenie sestier, ktoré ste nie tak dávno nazvali hyenami, ďakujem za medvediu službu, ktorú vám preukázali vaši prívrženci a ktorá vám umožnila celému Slovensku predviesť, ako si uväzuje kravatu skutočná hyena. Ďakujem, že ste mi pripomenuli vôňu čerstvo odtrhnutých jabĺk, ktoré ste včera mali na podnose odniesť do domova dôchodcov. Ďakujem, že ste mi ukázali, ako vyzerá moc, keď sa bojí, keď je zúfalá. Ďakujem, že sa pán Alzheimer aj napriek enormnej snahe nestal vaším spojencom, ďakujem svojim deťom za prísľub, že až budem raz "babičkou", nedovolia nikomu zneužiť moju dôveru, lásku a presvedčenie a že mi miesto hnilobného zápachu parlamentných stien dožičia vôňu sviežeho kanašského lesa...

Monika Vojčíkova

Monika Vojčíkova

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  599x

Mama dvoch skvelých detí, milujúca manželka a zdravotná sestra v znamení Váh, na polceste životom... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu